برگزاری نشست های مجازی عفاف و حجاب 

برگزاری نشست های مجازی عفاف و حجاب 

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰
محبوبه جبالبارزی گفت: یکی از برنامه های کانون امام صادق (ع) در هفته عفاف و حجاب، تبیین فلسفه حفظ حجاب و عفاف است که در قالب نشست های مجازی در حال برگزاری است.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون امام صادق (ع) در هفته عفاف و حجاب، تبیین فلسفه حفظ حجاب و عفاف است که در قالب نشست های مجازی در حال برگزاری است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: در همین راستا با دعوت از یک کارشناس دین به چرایی حفظ حجاب و نقش آن در تحکیم بنیان خانواده پرداخته شده و به شبهات در این زمینه نیز پاسخ داده می شود.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در هفته عفاف و حجاب انتشار کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای عفاف و حجاب و احادیثی از ائمه اطهار (ع) در بستر فضای مجازی است که به همت تعدادی از بچه های مسجدی عضو کانون تهیه و تولید شده اند.


جبالبارزی ابراز کرد: علاوه بر این نیز با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج خواهران قرار است با تعداد محدودی از اعضای کانون و پایگاه مقاومت بسیج با در دست داشتن پلاکاردهایی با موضوع عفاف و حجاب مسیری را تا گلزار شهدای شهر پیاده روی کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اضافه کرد: سپس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آرمان های آنها که همانا حفظ حجاب و عفاف یکی از مهمترین آنها است تجدید بیعت کنیم.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز قرار است تعدادی شاخه گل خریداری کرده و به بانوان رهگذر در سطح شهر عنبرآباد اهدا کنیم.


جبالبارزی ادامه داد: دشمنان با تهاجم فرهنگی علیه کشور ما، ضربه زدن به عفاف و حجاب را در دستور کار خود قرار داده‌اند و باید با هوشیاری در مقابل آنها ایستادگی کرد.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه تاکید کرد: از آنجایی که یکی از اصلی ترین ماموریت های کانون های فرهنگی هنری مساجد مبارزه با تهاجم فرهنگی است بنابراین ما سعی داریم با اجرای این ویژه برنامه ها گامی هر چند کوچک در راستای تحقق این مهم برداریم.

پایان پیام/ 586